Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Στην εποχή της πληροφορίας καθώς και της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας έμποροι και πελάτες βρίσκονται αντιμέτωποι με νέες τάσεις και προτάσεις  οι οποίες δεν ακολουθουν την συμβατική οδό της αγοράς αλλά ανοίγουν νέες προοπτικές στην εμπορία προϊόντων και υπηρεσιών …
Μέσα από αυτό το συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον  οι έμποροι καλούνται να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή καθώς και να αντέξουν τον ανταγωνισμό της «παγκόσμιας» αγοράς η όποια είναι πλέον γεγονός..Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνοντας συνεχώς το μερίδιο που κατέχει στην αγορά αποτελεί  μια πολύ καλή επιλογή τον επιχειρηματία να αυξήσει τις πωλησεις του καθώς και να «μπει» σε νέες αγορές (οι οποίες είναι εφικτές μόνο μέσω διαδικτύου) καθώς όμως και για τον καταναλωτή προσφέροντας επιπλέον ποικιλία στις προτιμήσεις του καθώς και ευκολία και ασφάλεια… Γνωστή εταιρεία στατιστικών διεξήγαγε μια πολύ ενδιαφέρον έρευνα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο παραθέτοντας ενδιαφέρον στοιχειά σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες και τρόπους των online καταναλωτών…
 Πηγη:3comma14.gr

0 σχόλια:

Επίκαιρα