Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
Ένα ευρύ φάσμα του marketing ασχολείται και απευθύνεται σε μόνο 2 απο τις βασικές μας αισθήσεις (όραση και ακοή)...Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι υπόλοιπες 3 να παραμένουν ανεκμετάλλευτες..
.Διάφορες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η όσφρηση συνδέεται και επηρεάζει άμεσα τα συναισθήματα και το υποσυνειδητό μας(σκεφτείτε προσωπικά τι σκέψεις κάνετε κάθε φορά που σας έρχεται μια γνώριμη μυρωδία στο μυαλό)...To "αρωματικό"marketing εξελλίσεται σε ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε επιχειρηματία και επιχείρηση που έρχεται άμεσα σε επαφή με τους πελάτες του και του δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην δημιουργία συναισθηματικής επαφης με το αγοραστικό του κοινό...
Τα αρώματα ξυπνούν τις αναμνήσεις οι οποίες συνδέονται άρρηκτα με την διάθεση μας και με τις αντιδράσεις μας...Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αισθήσεις μπορεί να δημιουργήσει μία δυνατή εμπειρία η οποία να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό καποιές φορες την λήψη απόφασης αγοράς απο τον καταναλωτή...!

0 σχόλια:

Επίκαιρα